Trei povesti de groaza, scurte, reale si ciudate

Articol din categoria: Mistere Ciudatenii

propus de: Denisa pe data: 10 Aug 2012
sursa: Denisa

Am si eu trei povesti de groaza si sunt reale.

In prima poveste este vorba despre cand era mama mea tanara si s-a dus intr-o seara la discoteca, iar pe la 3 noaptea, cand s-a intors, a mers pe jos pana acasa fiindca nu era departe si in drum spre casa mergea pe un pod si ea a simtit cum suiera copacii, zici ca batea vantul, dar nu era asa.

A doua poveste... este vorba despre prietena mamei mele, care, intr-o seara - avea un prieten, statea cu acesta pe scara si vorbeau amandoi... cand, deodata, a vazut ceva alb, transparent (cred ca era o fantoma ).

A treia poveste... este vorba despre cand era strabunica mea mica, se zicea pe atunci ca se vede o mireasa noaptea, sus pe un deal, cam pe unde locuia strabunica mea. Intr-o seara, a mers pana sus pe deal, cu niste prieteni, sa spuna povesti, spunea ca nu mai putea de frica cand urca pe deal, simtea o forta si se auzeau pasi, usi trantindu-se, lucruri stranii, i s-a aratat si fantoma miresei... si atunci a luat-o cu prietenii ei la fuga... si tot asa a patit si mama mea.
Acum nu se mai vede aceea mireasa, cred ca s-a dus in lumea de dincolo.

Fenomene stranii in cealalta camera.... Salutare!!! Aseara, cand m-am dus sa ma culc, dupa ce am stins becul... Stateam eu asa linistita, confortabil, in patutul meu, cand aud un sunet de cimpoi! De unde [...]
articol precedent
Jurnal înainte de moarte, vol. I. Dragă jurnalule, Este miercuri și mă gândesc la ce mi s-a-ntâmplat azi... fiindcă am auzit o voce care îmi spunea: Voi veni după tine. Peste 10 zile mătușa mea face 4 ani de când [...]
articol urmator

Comentarii: 26

(Max. 10 de comentarii pe pagina)

Comenteaza si tu

Comentariu articol: mirela - 10 ani - 21 Nov 2014

Comentariu Pai sa va zic eu o paveste de groaza: am mers la baie mi.am facut nevoile iar cand mam intors sa trag apa toaleta era goala si nu mai era nimic acolo nici macar apa aceea si plus de asta eram singura acasa ...happy

Comentariu articol: Adeeeee' - 13 ani - 1 Nov 2014

Comentariu Deci unele povesti sunt foarte faine,dar acele povesti despre care voi spuneti ca sunt reale le-am vazut si pe alte site-uri

Comentariu articol: irinuca - 12 ani - 27 Oct 2014

Comentariu Sa va mai spun ceva ce am trait tot eu. Deci intr-o si de vara se intampla totul si aveam chef sa ma uit pe geam. Sincer nu stiu de ce. Mi-am vazut vecinii (care stau deasupra apartamentului meu) impachetand bagaje in masina ca sa plece o saptamana la bulgari. Fiind vara (vacanta .... YEYY!) m-am hotarat sa ma culc la 12. Cand ceasul isi schimba cifrele in 12:00, mi se facu un somn .... asa ca am dat stingerea si m-am culcat. Dar .... ininte sa ma ia somnul, am auzit bile cazand de pe mese in apartamentul de sus. Nu am bagat in seama nimic. Peste 5 minute se aud femei mergand intruna pe tocuri. A doua zi m-am dus la vecina sa vad ce se intampla. Am sunat la sonerie si s-a vazut o persoana uitandu-se pe vizor. Nu mi-a deschis. Dupa o saptamana am vazut ca vecinii mei s-au intors si i-am intrebat daca au lasat pe cineva acasa in timp ce ei erau plecati. Au spus ca nu thinking. Peste o saptamana au spus ca vor sa se faca alte chei pentru bloc deoarece in fiecare noapte la 12:00 cineva le suna la sonerie si fuge. Daca asta nu este bizar ... atunci nu stiu ce este.

Comentariu articol: Lorena - 10 ani - 15 Aug 2014

Comentariu Povestea mea incepe asa:
Intr-o noapte,cand eram singura acsa deoarece mama si tata erau la munca,incepusem sa ma plictisesc.M-am dus la vecina mea de18 ani care ave grija de mine si cu care ma jucam(apropo,eu stau la bloc.)Cand am ajuns la usa ei am gasit usa deschisa.Am intrat si acolo nu numai pe ea am gasit-o moarta,dar si pe...PARINTII MEi.Am plans 1 an,dar cu timpul m-am obisnuit.2 ani am stat in plasamentul de copii dar acum am o familie iubitoare.

Comentariu articol: xsenia - 14 ani - 6 Mar 2014

Comentariu cea cu mireasa e adevarata
cea cu mireasa ma inspaiminta

Comentariu articol: carmencita - 20 ani - 18 Sep 2013

Comentariu Era odata un taximetrist si a fost oprit de o femeie.Aceasta i-a cerut sa o plimbe prin tot orasul si la sfarsit si-a scos verigheta de pe deget si i-a spus taximetristului : "I-a aceasta verigheta si du-te la aceasta adresa.Acolo sotul meu iti va plati cursa." si spunand acestea a inceput sa-i curga sange si pe nas si pe gura,a coborat din masina si a disparut.Taximetristul nedumerit s-a dus la adresa respectiva,a sunat la usa si i-a raspuns un barbat.Taximetristul i-a povestit intamplarea acestuia si barbatul a spus : "Fugi domnule de aici ca nevasta mea e moarta de 5 ani".Atunci taximetristul i-a aratat verigheta si acesta a recunoscut-o...Si cand a dezgropat-o a gasit-o cu fata in jos si capacul sicriului era zgariat cu unghiile

Comentariu Deci asta chiar e adevarat.Prietenul meu si cu alti prieteni de-ai lui se jucau cu mingea pe drum.La ei pe strada este o casa parasita si ei se jucau chiar in drept cu acea casa.Unul din ei a dat cu piciorul in mingie iar aceasta a lovit gardul casei respective...Deodata a inceput toate geamurile sa zarnaie si usile sa se loveasca de pereti.Speriati au rupt-o la fuga iar prietenul meu s-a dus si i-a spus maicasii...au venit amandoi sa vada si gemurile tot nu se oprisera din zarnait...parerea mea ca nu exista explicatie logica pentru asa ceva mai ales ca nu adia nici vantul...

Comentariu Mama este din Braila.Si mi-a povestit anumite chestii care i.au fost povestite si ei...Se face ca era un domn care muncea foarte mult.S-a gandit el sa isi i-a un concediu si s-a dus intr.un sat de pe la mare.Acolo pe plaja a intalnit 2fete care l-au invitat sa-si petreaca concediul cu ele.Casa fetelor era mare si frumoasa si avea toate dotarile necesare.Inainte sa se culce a facut un dus si si-a scos ceasul de la mana punandu-l pe etajera din baie..Si-a petrecut concediul foarte frumos cu cele 2 fete dupa care a plecat uitand insa sa isi i-a ceasul.Dupa cateva zile si-a dat seama ca nu il mai are si s-a intors inapoi in satul acela pentru a il recupera,dar cand a ajuns unde era casa fetelor in loc de vila frumoasa care era cand a stat el acolo era o casa darapanata cu buruienile cat ea de mari.Nestiind ce sa creada a intrebat pe locuitori daca stiu ce s-a intamplat acolo pentru ca el fusese cu cateva zile mai devreme si totul era altfel.Oamenii s-au uitat ciudat la el si i-au spus ca nu avea cum pentru ca fetele respective erau moarte de 8 ani.El a ramas uimit si cand a intrat in casa intr-adevar a gasit ceasul pe etajera din baie si a innebunit..

Comentariu articol: Andreea Pavel - 19 ani - 29 Aug 2013

Comentariu Nu cred in prostiile astea eu cred in ceea ce vad cu ochi mei nu cu ochii altei persoane.Asa si voi uni nu?

Comentariu articol: Deea - 15 ani - 22 Aug 2013

Comentariu numi place nici una naspa program, am citit altele mult mai bune!!

Comenteaza si tu

Jurnal înainte de moarte, vol. I

Mistere Ciudatenii
Miercuri, 5 Nov 2014

Trei povesti de groaza, scurte, reale si ciudate

Vineri, 10 Aug 2012

Fenomene stranii in cealalta camera... Fenomene stranii in cealalta camera...