haios.ro

Trei povesti de groaza, scurte, reale si ciudate

Mistere Ciudatenii

Autor: Denisa

Trimis de: Denisa Pe data: 10 Aug 2012

Am si eu trei povesti de groaza si sunt reale.

In prima poveste este vorba despre cand era mama mea tanara si s-a dus intr-o seara la discoteca, iar pe la 3 noaptea, cand s-a intors, a mers pe jos pana acasa fiindca nu era departe si in drum spre casa mergea pe un pod si ea a simtit cum suiera copacii, zici ca batea vantul, dar nu era asa.

A doua poveste... este vorba despre prietena mamei mele, care, intr-o seara - avea un prieten, statea cu acesta pe scara si vorbeau amandoi... cand, deodata, a vazut ceva alb, transparent (cred ca era o fantoma ).

A treia poveste... este vorba despre cand era strabunica mea mica, se zicea pe atunci ca se vede o mireasa noaptea, sus pe un deal, cam pe unde locuia strabunica mea. Intr-o seara, a mers pana sus pe deal, cu niste prieteni, sa spuna povesti, spunea ca nu mai putea de frica cand urca pe deal, simtea o forta si se auzeau pasi, usi trantindu-se, lucruri stranii, i s-a aratat si fantoma miresei... si atunci a luat-o cu prietenii ei la fuga... si tot asa a patit si mama mea.
Acum nu se mai vede aceea mireasa, cred ca s-a dus in lumea de dincolo.

Articole si texte haioase - Toate categoriile - Mistere Ciudatenii

Recomandate, din aceeasi categorie:

Intra in categorie: Mistere Ciudatenii

Comentarii: 24 (Max. 50 de comentarii pe pagina)

• irinuca - 12 ani - 27 Oct 2014

Deschide Comentariu Sa va mai spun ceva ce am trait tot eu. Deci intr-o si de vara se intampla totul si aveam chef sa ma uit pe geam. Sincer nu stiu de ce. Mi-am vazut vecinii (care stau deasupra apartamentului meu) impachetand bagaje in masina ca sa plece o saptamana la bulgari. Fiind vara (vacanta .... YEYY!) m-am hotarat sa ma culc la 12. Cand ceasul isi schimba cifrele in 12:00, mi se facu un somn .... asa ca am dat stingerea si m-am culcat. Dar .... ininte sa ma ia somnul, am auzit bile cazand de pe mese in apartamentul de sus. Nu am bagat in seama nimic. Peste 5 minute se aud femei mergand intruna pe tocuri. A doua zi m-am dus la vecina sa vad ce se intampla. Am sunat la sonerie si s-a vazut o persoana uitandu-se pe vizor. Nu mi-a deschis. Dupa o saptamana am vazut ca vecinii mei s-au intors si i-am intrebat daca au lasat pe cineva acasa in timp ce ei erau plecati. Au spus ca nu thinking. Peste o saptamana au spus ca vor sa se faca alte chei pentru bloc deoarece in fiecare noapte la 12:00 cineva le suna la sonerie si fuge. Daca asta nu este bizar ... atunci nu stiu ce este.
  • Lorena - 10 ani - 15 Aug 2014

Deschide Comentariu Povestea mea incepe asa:
    Intr-o noapte,cand eram singura acsa deoarece mama si tata erau la munca,incepusem sa ma plictisesc.M-am dus la vecina mea de18 ani care ave grija de mine si cu care ma jucam(apropo,eu stau la bloc.)Cand am ajuns la usa ei am gasit usa deschisa.Am intrat si acolo nu numai pe ea am gasit-o moarta,dar si pe...PARINTII MEi.Am plans 1 an,dar cu timpul m-am obisnuit.2 ani am stat in plasamentul de copii dar acum am o familie iubitoare.
  • xsenia - 14 ani - 6 Mar 2014

Deschide Comentariu cea cu mireasa e adevarata
    cea cu mireasa ma inspaiminta
  • carmencita - 20 ani - 18 Sep 2013

Deschide Comentariu Era odata un taximetrist si a fost oprit de o femeie.Aceasta i-a cerut sa o plimbe prin tot orasul si la sfarsit si-a scos verigheta de pe deget si i-a spus taximetristului : "I-a aceasta verigheta si du-te la aceasta adresa.Acolo sotul meu iti va plati cursa." si spunand acestea a inceput sa-i curga sange si pe nas si pe gura,a coborat din masina si a disparut.Taximetristul nedumerit s-a dus la adresa respectiva,a sunat la usa si i-a raspuns un barbat.Taximetristul i-a povestit intamplarea acestuia si barbatul a spus : "Fugi domnule de aici ca nevasta mea e moarta de 5 ani".Atunci taximetristul i-a aratat verigheta si acesta a recunoscut-o...Si cand a dezgropat-o a gasit-o cu fata in jos si capacul sicriului era zgariat cu unghiile

Deschide Comentariu Deci asta chiar e adevarat.Prietenul meu si cu alti prieteni de-ai lui se jucau cu mingea pe drum.La ei pe strada este o casa parasita si ei se jucau chiar in drept cu acea casa.Unul din ei a dat cu piciorul in mingie iar aceasta a lovit gardul casei respective...Deodata a inceput toate geamurile sa zarnaie si usile sa se loveasca de pereti.Speriati au rupt-o la fuga iar prietenul meu s-a dus si i-a spus maicasii...au venit amandoi sa vada si gemurile tot nu se oprisera din zarnait...parerea mea ca nu exista explicatie logica pentru asa ceva mai ales ca nu adia nici vantul...

Deschide Comentariu Mama este din Braila.Si mi-a povestit anumite chestii care i.au fost povestite si ei...Se face ca era un domn care muncea foarte mult.S-a gandit el sa isi i-a un concediu si s-a dus intr.un sat de pe la mare.Acolo pe plaja a intalnit 2fete care l-au invitat sa-si petreaca concediul cu ele.Casa fetelor era mare si frumoasa si avea toate dotarile necesare.Inainte sa se culce a facut un dus si si-a scos ceasul de la mana punandu-l pe etajera din baie..Si-a petrecut concediul foarte frumos cu cele 2 fete dupa care a plecat uitand insa sa isi i-a ceasul.Dupa cateva zile si-a dat seama ca nu il mai are si s-a intors inapoi in satul acela pentru a il recupera,dar cand a ajuns unde era casa fetelor in loc de vila frumoasa care era cand a stat el acolo era o casa darapanata cu buruienile cat ea de mari.Nestiind ce sa creada a intrebat pe locuitori daca stiu ce s-a intamplat acolo pentru ca el fusese cu cateva zile mai devreme si totul era altfel.Oamenii s-au uitat ciudat la el si i-au spus ca nu avea cum pentru ca fetele respective erau moarte de 8 ani.El a ramas uimit si cand a intrat in casa intr-adevar a gasit ceasul pe etajera din baie si a innebunit..
  • Andreea Pavel - 19 ani - 29 Aug 2013

Deschide Comentariu Nu cred in prostiile astea eu cred in ceea ce vad cu ochi mei nu cu ochii altei persoane.Asa si voi uni nu?
  • Deea - 15 ani - 22 Aug 2013

Deschide Comentariu numi place nici una naspa program, am citit altele mult mai bune!!
  • cornelia - 13 ani - 11 Aug 2013

Deschide Comentariu am mers la prietena mea florina dupa o zi de la aniversarea mea.ea avea o catelusa pe nume lily.langa blocul ei statea o batrana care ne a spus sa nu mergem in spatele blocului fiinca acolo a murit un batran care spunea ca cine va inghiti un os indiferent daca este caine sau pisica il va strange de burta pana ii va iesi pe gura.noi neam speriat foarte tare.iar lily a luato la fuga in spatele blocului.am fugit dupa ea,iar cand am ajuns manca un os.am inceput sa plangem pentru ca aveam 5 ani.am legato pe lily de un stalp. dupa 4 minute a inceput sa scoata un sunet ciudatde parca i se micsoreaja burta am fugit de acolo.
  • Iuli Florin - 14 ani yahoo messenger: contact iuliflorin21@yahoo.com - 21 Iul 2013

Deschide Comentariu WAW.
    Deci am si eu o poveste...
    Eram cu Alin George Si atat.State-am pe banca si ne gandeam cum ar fii sa se intample cv de groaza..Mda am asteptat noi ce am asteptat si mi-a venit o idee
    Spre drum spre scoala este o casa parasita cu geamurile sparte wowlaughing
    Findca usa era blokata am luat toporul si barosul
    Am spart usa si am intrat k nimik de groaza pana akum....dulapul era trantic haine multe pe jos in bucatarie asa cred scaunele aruncate aragazul ft bine aranjat laughing
    Da hai sa las descrierea
    Dupa ce am cercetat nu am gasit nimik de groaza cand sa iesim usa blokata WTF?
    mda singura iesire era pe geam in drum spre geam se aude un tipat din casa wow
    da nu-i bay Temperatura scadea din ce in ce mai tare....
    am luato la goana adk pe geam..
    eu am iesit primul pt eram seful apoi alin IAR GEORGE a ramas akolo
    se pare ca cv la apucat de picior wwow
    A stigat dupa ajutor noi am incercat sa il salvam dar na n-am putut asa george sa dus pe apa sambetisad
    am fost sa ii spunem maicasi si lui tacasu ei m-au crezut deoarece eu eram ft cuminte
    cand ne-am intors george era mort intr-o balta de hainde pline de sange
    cand lau scos de akolo am zarit cv pe glezna lwi
    DE CE M-ATI LASAT
    WTF
    MDA A fost ft inficosator dar sa nu credetii ce am spus akum :@
  • Andra Sweet - 14 ani - 30 Mai 2013

062135300136991703251a7466897b2d251960230.png Eu stiu o poveste de cand nu ma nascusem inca. Tata mi-a povestit: dupa ce a murit bunica mea materna, tata era intins pe pat si la un moment dat a simtit cum cnv ii pune mana pe ceafa. Atunci a vrut sa se intoarca dar n-a putut. Asa ca s-a rostogolit jos din pat si n-a vazut pe nimeni. Mama era in bucatarie deci n-avea cum sa fi fost ea.
  • sky fall - 18 ani yahoo messenger: contact jabbaparkour - 6 Mai 2013

Deschide Comentariu eram mai mic la freo 4-5 ani si m-am dus la tara si inainte sa se faca casa acolo era un cimitir care se intmpla fel si fel de chesti dar mi nu imi era frica pana sa aflu ca acolo era cimitir frate se audea bocanituri in pod pasi prin curte
  • clauu Skittles - 17 ani yahoo messenger: contact claudita_sweet_angel - 28 Apr 2013

Deschide Comentariu Si eu am trait multe chestii de groaza : Acum 3 sapt mi-a murit o vecina !!era mai batrana,si era singura,asa ca a decis sa se sinucida ... Faza este ca stau la bloc ,iar deasupra apartamentului meu era ea,,,, o cunosteam de mult timp, si mereu mi s-a parut ca era ciudata - nu vorbea aproape deloc! De cand a murit ea,,,, noaptea nu pot sa dorm ...ca se aude la ea sus cum muta mobila sau ceva de genu.... Noaptea tarziu nu ies prin bloc ca am impresia sau poate o vad in ...da era intuneric si simteam fiorii in mine si parul care mi se ridica ca niste antene.... Si dintre toti vecinii mei ,nu sunt singura care a vazut-o dupa ce a murit ^.^
  • mirunika - 13 ani - 23 Mar 2013

Deschide Comentariu nu exista fantome♥
  • CRINA - 20 ani - 17 Mar 2013

Deschide Comentariu EU am o poveste sau mai bine spus povestire pe care am trait-o si pe care o putezi crede sau nu!Deci eram singura acasa pentru ca mama era la servici iar bunica mea s-asuparat pe mine si a plecat.Era cam 10 noaptea si chiar daca nu era asa de tarziu ma furat somnul asa ca am inchis televizorul si am adormit. Pe la 1 insa m-am trezit pentru ca nu mai aveam somn si am deschis televizor care nu avea deloc sonor! Am dat mai tare din telecomanta dar nu a mers insa din sufracerie se auzea televizorul ca si cum ar fi fost cantecul ala de la CATENA dar la TV era un film asa ca m-am speria!! nici nu mai puteam sa zic nimic si nici nu avea rost pentru ca nu are nimeni cu mine in casa!! M-am dus in sufragerie gandindu-ma ca poate e mama pentru ca ea mai vine noaptea sa vada ce fac cand e de garda dar ma miram cum de era TV-ul deschis pentru ca cel din aceea camera era stricat!! Cand m-am uitat nu er mama dar nici fantome, strigoi sau chestii de aste! televizorul mergea dar ptin camera orau umbrele obiectelor!! am inchis ochii si cand i-am deschis televizorul nu mai mergea si nici umbrele nu mai eram insa parca in usa era un scut invizibil ce nu ma lasa sa intru1!

Aveam 14 ni cand s-a intamplat asta si de atunci nu s-a mai intamplat nimic!!
  • cristi - 14 ani - 9 Mar 2013

Deschide Comentariu am fost odata la un muzeu ,iar in gradina era mormuntul uni boier sau ceva,apoi pritena mea a vazut ceva intrun copac .am zis ca i se parea 'dar nu.am vazut si eu.deasupra mormantului era o fantoma neagra.avea un craniu care plangea cu niste lacrimi negre.
  • teodora - 14 ani yahoo messenger: contact camiteo43@yahoo.com - 2 Feb 2013

Deschide Comentariu Eram intr-o noapte de HALLOWEEN cu prietenii mei si spuneam povesti de groaza.Ca sa fie mai infricosator ne-am dus intr-un cimitir,si apoi ne-am jucat vata scunse-lea dupa aceia Robert a vazut ceva straniu pe banca care am spus povestile de groaza atunci copii au spus ca a inebunit si cand am vazut si noi am fugit...Si dea tunci nu a mai mers acolo niciodata.
  • robi - 11 ani yahoo messenger: contact robertandrei452@yahoo.com - 31 Ian 2013

Deschide Comentariu nu sunt de groaza
  • roxy - 11 Ian 2013

Deschide Comentariu asta e o poveste kare mi sa intamplat mie si unor prieteni intr-o noapte. eram pe afara si stand am vazut o umbra neagra aproape de gardul kasei mele. ne era frika sa mergem in kurte sa aprindem lumina. dar pana la urma fratele meu sa luat inima in dinti si sa dus sa aprinda lumina. asta khiar este adevarat.
  • Diana Antonia - 10 ani yahoo messenger: contact pojardiana@yahoo.com - 7 Ian 2013

Deschide Comentariu "infricosator" naspa rau
  • alexandra lazar - 20 ani yahoo messenger: contact alexandralazar@yahoo.com - 19 Dec 2012

Deschide Comentariu intro noapte intunecoasa tata intindea cu cutitu untura a am gresito intri noapte am plecat de la discoteca acasa care trecea pe langa cimitir.atunci de la un mormant era o statuie a unui inger unde era inmormantat un copil.ochii ingerului se miscau dupa mn.chiar dca erau de marmura erau verzi transparent si se miscau odata cu mn.nu am de ce sa va mint.chiar e adevarata.de atunci nu am mai fost la statuia aia.a doua zi statuia sa spart.
  • ADI - 20 ani yahoo messenger: contact ccrissady@yahoo.com - 18 Dec 2012

Deschide Comentariu foarte naspa
  • adriana - 16 ani - 14 Oct 2012

doll_divine_azaleas_dolls.jpg povestile astea nu sunt adevarate,dar visul il cred si eu am visat urat acum doi ani
  • Ionut - 22 ani yahoo messenger: contact yonutzboss408 - 28 Sep 2012

1348843791.jpg cam scurte,si nu sunt chiar de groaza,daca vreti povesti de groaza lungi add yonutzboss408